Değerli arkadaşlar pes2008 Master lig e giren ler neleri yapıp neleri yapmadığını çok net olarak anlatabilir mi... ne yaptıysam olmuyor... sistem p4 dual işlemci, 512 MB Geforce 6600 GT 2 GB ddr2 ram sanırım yeter li ama bir türlü olmuyor... son olarak aklıma gelen power supply den olabilir mi... hemen söyleyeyim,bende ki oyun korsan, bazı arkadaşlar cs.img dosyasından bahsediyor.... Tam olarak ne yapmam gerekiyor.... sorun Sistem den mi, yoksa başka bir şey olabilir mi...........