aLex13hLeB Adnan Polat: "Başkanlığa adayım" Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Adnan Polat, Mart ayında yapılacak seçimli olağan genel kurul toplantısında kulüp başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
tpc_HaykoliK Orjinal Mesajı Yazan: apathetic Adnan Polat: "Başkanlığa adayım" Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Adnan Polat, Mart ayında yapılacak seçimli olağan genel kurul toplantısında kulüp başkanlığına aday olduğunu açıkladı. Aaaaslanım beniiiim!!