impala **Arkadaşlar Ben İçinde Eskişehirspor Olan Save Dosyası İndirdim..Oyuna Girdiğimde Formasının Kötü Olduğunu Gördüm..Eskişehirspor'un Yeni Formalarını İndirdim Ama Nasıl Yükleyeceğimi Bilmiyorum..Yardım Ederseniz Çoook Sevinirim..:o**
LaTif_De_Davids EFENDİM Bİ BAK Bİ YARDIM EDEYİM İİCE ANLATIRSAN HEM BNDE ESKİŞEHİRLİYİM HEMŞERİM :d:d:d: ÇABUK BAKK YADA BNİ EKLE ADRESİM:esmerim_latif@hotmail.com