Orjinal Mesajı Yazan: leitob13
berbat olmuş bu forma siteye zarar verirbe bari biraz daha özenseydin
Ali kardeşim öncelikle aramıza hoşgeldin,buradaki çalışmalar hakkında şahsi fikirlerini,düşüncelerini tabiki dile getirebilir bizimle paylaşabilirsin,ama bunun bir uslubu vardır.Arkadaşımız bir emek ortaya koymuş ve bizimle paylaşmış,onu ağır bir dille eleştirip daha 2. mesajın olmasına rağmen, "be"li konuşarak saygısızlık yapmamış olmanı,geçirdiğin 19 seneye istinaden terbiye kurallarına biraz uymanı, Beşiktaşlı duruşundan bişeyler kapmanı beklerdik ama olmamış,neyse senide böyle kabul edicez artık,tekrar aramıza hoş geldin !