underwater92 ya sizin dediğinizi yapıyom olmuyo belgelerim sports int./ football manager / skins diye dosya açıyom indirdiğim skini açıyom içinden 3 dosya yada 2 dosya çıkıyo onları skins klarsörüne atıyom oyunu açıyom gene aynı tema yardım edin bana
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy hocam oyunu açtıktan sonra options/preferences ten skini seçmen lazım:D Evet... :D:D:D
dazzlecuco hiç bi şekilde gözükmüyo skin ne yaptıysam olmadı sinir etti :D fm 2008 temasını görüyo tek bu yöntemlerden başka bilgisi olan varmı sorun ne olabilir ?