Dostlar selam ;
Mersin İdman Yurdu ile oyuna başladım ve sezon başlamadan 4 tane free transfer yaptım zaten başka transfer yapacak para yok :)
LAkinnumara yollamaya başlandığında M.İ:Yurdunun yeni oyuncu kaydedemeyeceği ni yazdı... lig başladı halen yeni transferlerimi kaydedemiyorum...
Sizce bunun sebebi ne...
Teşekkürler..