rifo_eses başlıktanda anlaşılacağı gibi bank asya 1 ligde takımım şampiyon oldu ve bunu nasıl süper lige çıkarcaz soruma cevap yazarsanız sevinirim
hako_4141 arkadaşım turnuvamı oynadın menejerlikmi yaptın turnuva yaptıysan böyle bişe olmaz menejerlik yaptıysan enter ile süper lige ulaşırsın