Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: mete61 idfxgbvdg bmnhhgnıvfyufyxdrtdvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvrtzfdhjt mete gereksiz cvp lar verme Ya Ssacma sapan yazma
ilkayjagger dostum şöyle bişi yapalım bak bende bi option files var ben butun transferleri yaptım ingiltere ligi ve mili takım formaları var ayrıca klasik oyuncular ve takımların adları falanda doğru yani tek eksik tsl bu ikisinden güzel bişey cıkaramazmıyız yardımcı olmak için diyorum yanlış anlama
cjackson yok niye yanlıs anlıyayım yamayı yaparken yardım istemiştim ama kimseden cevap cıkmamıştı. Ara transferlerde hepsini yaptın mı? TSL, EPL... filan :D Tek eksik derken takım isimleriyse süper bi ekleme yapmışsın bu benim yaptığım yamayı kullanarak mı yaptın bi de o sorun :D yoksa uyumlu olmaz :D
ilkayjagger işte problem o zaten:D senin yama daha cıkmamıştı ben başka bi option files üzerinde yaptım butun transfer ve isim olaylarını ikisini bi şekilde birleştirme gibi bi şansımız olamazmı ya:S ben hatta olmayan oyuncuları flnda ekledimiştim çözelim şu olayı ya pes için değer:D
cjackson ama bunu yaparsak TSL oyuncularının simini tekra yazmamız gerekecek ben onları yazarken ölüyodum nerdeyse yaw :D 300 küsür kişiyi 0 tuşu ile yazdım :D
ilkayjagger oda doğru ya neyse işallah bi çözüm bulunur ben yardımcı olmaya hazırım az cok anlarımda probem olmaz galatasarayın oyuncularının facelerini fln ekledim mesela:D
cjackson çok güzel aslında PS2 olsa PES2008'in (bu WE2008 üstüneydi :D) üstüne doğru takım isimleriyle aktarabiliriz. GKAN'ın PS2 yaması var
dinckano27 abicim, benim psp icin sadece 31 MB hafizasi var, gende yükliye bilirmiyim ? ve abi , Option filenin icinde logolar varmi we formalar gercek mi ? oyleyse bana option file lütfen atarmisin ? cok sagol
L.u.C.u.y bende psp var ama kardeş yama kurmayı beceremiyom pcde de aynı ancak direk kurulum olması lazım.yinede tşkler