ricorico En Kisa Zmanda yeni stati cizmeyi dusnuyorum yama olarak ark lardan yardim isteyecegim bilen arklar varsa bkliyorum
LaTif_De_Davids ya abi biz eskişehirliler olarak çok merakla bekliozz biz pes6 ESKİŞEHİR STADI YAPACAK OLAN PES SEVER ARANIYOR LÜTFEN YA FİFA 2008 DE YAPMIŞLAR BİRDE EŞKİŞEHİRSPOR FORMASI YAPABİLCEK ŞİMDİDEN SAOLUUUUUN
ricorico Orjinal Mesajı Yazan: ricorico En Kisa Zmanda yeni stati cizmeyi dusnuyorum yama olarak ark lardan yardim isteyecegim bilen arklar varsa bkliyorum dedigim gibi yamayi yapcak ark lasim ama