1.arkadaşlar ben bilgisayarımın özellikleri yüzünden pes 2008 i lowda oynamak zorundayım ve o yüzdende seyirciler görünmüyor ve aynı zamandada yedek kulübesi!!!:( bu sorunları çözecek bi yama varmı yada bi çözüm?
2.bu pes 2008 de maçlar hep gece oynanıyor bunun gündüz ve güneşli modu yokmu?varsa nerde acaba?
3.acaba kitserver yüklesem oyun yavaşlarmı?
4.bide pes 6 da oluyodu wide kamerada oynarken r1 e basınca kamera çapraza kayıyodu bu pes 2008 de yokmu acaba?
en kısa zamanda cevaplarınızı bekliyorum!!!