arkadaşlar pes 2008'i yükledim oynuyorum ama oyun lisanssız ve 2007 kadroları var takımlarda bi option file indiriuyim dedim indirdim indirdiğim dosyanın içinde option file yok PES2008_EDIT01 adlı bi klasör var sonra onu attım belgelerimde konami saveye sonra oyuna girdim editten load yaptım yes dedim ama olmadı bi türlü yapamadım acaba benmi yanlış yapıyorum yoksa option filemi hatalı yardımlarınızı bekliyorum!!!(bu arada option file hatalı derseniz Güzel bi option file upload edebilirmsiniz?)