Arkadaşlar;
Fm 2008 de İspanya Ligi oynuyorum. 8.00 da B takımı oyuncularını kayıt ettirip First Division maçlarında oynatabiliyorduk. 8.01 patchinde barcelona B takımını oynatamıyorum ve sadece 25 oyuncuyu registered kabul ediyor. Nasıl aşılacağını bilen varsa yardımcı olsun lütfen!!