Birçok Gs taraftarının aklında GS'ye teknik olarak,yönetimsel olarak öneriler vardır ben de böyle bir bölüma açmak istedim.İlk olarak ben başlıyorum:
Şu anda GS çok hızlı ve bence çok çok başarılı bir şekilde yapılanıyor.(kalli sayesinde bence)Bu sene yıldızlarımı pek izletemedik ama seneye Barusso,Lincoln,Song,Nonda direkt oynatılmalı,1 veya 2 tane iyi bek alınmalı(FB bekleriyle maç götürüyo).Ayrıca Kalli önemli Avrupa maçları ve derbilerde 4-2-3-1 e dönüp sağda Serkanı veya Özeri(özer seneye) gizli forvet oynatmalı..Yorumlarınızı,görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
Nonda
Arda Özer
Lincoln (Serkan)
M.Topal Barusso
H.Balta Uğur
(İyi bek) (İyi bek)
Servet Song
Isaksson
(ısrar ediyorum orkun olmaz)