kralefe ATI Radeon HD 2600 PRO 512 MB 128 Bit Shader Model:V.4.0 2 x 1 GB Kingston Ram ile pes 2008 high modda oynarmıyım
victory08 2900 u alsan daha ii olurdu ama paran warsa 2900 al yoksa buda ii bir ekrankartı fena değil ii oynarsın pes 2008
nec85 bende hd2600xt war asus'un pes2008'den 60 fps alıyorum normalde bu sayı 25-30 arasında olmalıdır bi oyunun rahat oynanabilmesi için yani gönül rahatlığı ile alabilirsin hiç bir sorun çıkarmaz güven bana;)