grkm1303 Arkadaşlar benim fifada spiker yok bir de maçlarda hep aynı taraftar sesleri oluyor.Menüde de hep aynı şarkı çalıyo yardımcı olursanız sevinirim
byMelih internetten indirmişseniz olabilir a ma cd le aldıysanız kazıklanmıssınız ripped oyun vermişler