C.R7 Arkadaşlar v8.0.2 yi yükledim herşey çok güzel ama hep penaltı oluyor fb ile bütün maçları penaltılar sayesinde kazanıyorum. 16 resmi maçta tam 10 penaltı kullandım biraz garip değil mi ? sizdede böyle mi ?
ozzymanborn Fenerbahçede hızlı oyuncular var. Eğer rakibinizin defansı yavaşsa düşüreceklerdir. Hakemde şansınıza sert çıkarsa penaltı kaçınılmaz olur.
maksimus07 sürekli penaltı sürekli korner golleri adamlar maç motorunu düzeltti ya. artık bu sekilde gol oluo
C.R7 fenerbahçe gerçekte 1 sezonda zar zor penaltı buluyor.oyunda maç basına 1.6 penaltı ile oynuyor... çok saçma !!
TuNdRaLoWeR Vallahi ortak kariyerimizde Süper Kupa maçında 2 penaltı oldu.Onun dışında hiç rastlamadım.
cantona841 bende de çok olmuyor.sürekli kezman filan kart görüyor hatta.onlar penaltı diyor hakem vermiyor ve al o zaman sana kart diyip çıkıyor hakem işin içinden :)