D.V.S 7 Bu sıralar Manageri fazla açamıyorum. Biraz oynadım. Bu akşam bir aksilik çıkmazsa ss'leri koyarım. :)
D.V.S 7 Arkadaşlar malumunuz OKS sınavına az kaldı. Yoğun bir çalışma sürecine giriyorum. Bir tek pazar günü boş olacağım. ss'leri bu pazar verebilirim... Geciktirdiğim için tekrar hepinizden çok özür diliyorum.
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sanchez Arkadaşlar malumunuz OKS sınavına az kaldı. Yoğun bir çalışma sürecine giriyorum. Bir tek pazar günü boş olacağım. ss'leri bu pazar verebilirim... Geciktirdiğim için tekrar hepinizden çok özür diliyorum. Ne demek Muhammet.Çalış valla kazan sınavı biz kazanamadık da ne oldu. Bekleriz biz;)
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sanchez Arkadaşlar malumunuz OKS sınavına az kaldı. Yoğun bir çalışma sürecine giriyorum. Bir tek pazar günü boş olacağım. ss'leri bu pazar verebilirim... Geciktirdiğim için tekrar hepinizden çok özür diliyorum. Ne demek Muhammet.Çalış valla kazan sınavı biz kazanamadık da ne oldu. Bekleriz biz;) kesinlikle dogru söylemişsin... bekleriz bizz ;)
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA muhammet sen sınavı kazan da Allahın izniyle SS leri okul bitincede atarsın sorun değil:D Doğru Söylüyon:D