Messina
tebrikler...
İlk yenilgini almışsın. Tavuk Döner v2 yi mi kullanıyosun **Ozan**?
evet her zamanki gibi Tavuk Döner v2
kolay gelsin ozan...
Diğer kariyer gibi bu kariyeri de oynamayacağım bir süre. Konuyu kilitliyorum.
Geri döndüm :)
Yine 1.:)
Bu sezonu birinci bitireceğiz başka yolu yok. Çok sıkıcı bir lig ve bize kolay geliyor :p
Şampiyon olduk :)
**İlk Tebrik benden Bravo kardeşim ** :)
C2 Süper Kupası'nı da aldık :)
Tebrikler Ozan,hem Lig için hemde Kupa için.
tebrikler
tabrikler kardeşim başarılarının devamını bekliyorum
Tebrikler krdes
Tebrikler
tbrkler adaş abi
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: