Bir Mart 2007 günü..Yeni yeni internete alışıyordum.Herkesin süslü püslü MSN adresi vardı.Dedim benim neden olmasın? Tabii o zamanlar bazı şeylerin farkında değildim.Bazı adreslere baktım ve sonunda dedim ki işte bu, benim MSN adresim "crazyboy_eren" olsun.Neyse, forumları geziyordum, indirecek bir ton dosya vardı, ilk üyeliğimin adı "erenbaba" idi.Bunun anlamı yok, kuzenimin bilgisayarda böyle bir şey vardı sallayayım dedim.Ardından üye olduğum tüm sitelerde crazyboy_eren'dim.Sebebini açıkladım zaten başlarda.Aslında şu günlerde pek sevmiyorum bu nicki, değiştirmek istiyorum ama değiştiremiyorum:) Şükür bana öz bir nick olduğu için mutluyum, mutluyuz:)