bandobras Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Slash. bayılıyrm bu adamn şarkılarda attığı sololara. insanı içten yakalayan partisyonlarıyla,ağzından eksik olmayan marlborosuyla ve siyah top hat'iyle karizmasını ve farkını ortaya koymuş biridir."sweet child o'mine" daki attığı soloyla birkez daha insan olmadığına kanaat getirdiğim kişidir ayrıca :D Heheeey sitede bir Guns'n Roses fanı daha çıktı desene:) bende slash hastasıyım....demekki siz guitar Hero III oynadınız...oynamadıysanız hemen bulup oynayın çnkü slashla beraber welcome to the jungle şarkısını çalıyorsunuz...harika bir duygu... NOT:BeN slash hastasıyım ama ondan daha iyi çalanlar var örn:Steve Vai,Joe Satriani vs
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Valla Atilla ben bildim bileli Curcunasın :D :cool: Nicklerim sırasıyla 1- Atilla 2- Deviltry 3- Silent Warrior (O game hastasıydım o zamanlar) :D 4- Curcuna 1-2 tane daha vardıda 5-10 dakika sürdü ömürleri :D OlympianTr mi öyle bir şeydi :D Curcuna iyidir :z
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C OlympianTr mi öyle bir şeydi :D Curcuna iyidir :z hatta avatarı da Gilardino'ydu :)
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C OlympianTr mi öyle bir şeydi :D Curcuna iyidir :z O game delisi olduğum zamanlar kıt ingilizcemle savaşçı isimleri yaratıyordum :D Gilardino avatarı ne zaman koydum hatırlamıyorum.
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Pro.Crdsa Gilardino'yu hatırlamıyorum ama Yiğit'in Ümit Karan'ı hatırlıyorum :D Ne kadar kalitesiz bi fotoydu öle ya puhaha :D Güzel nostalji oldu bu konu. Gerçi amacından saptı ama : dönengözler :
Venom Çok değiştirdim ben de ama özüme döndüm Venom, en iyisidir. Ancak ruh halimin gidişatına göre değişebilir yine:) İngilizce'de zehir anlamına geliyor, ayrıca aynı ismi taşıyan eski bir metal grubu var. Bir de örümcek adamda ana karakterlerden biri.
D.V.S 7 Football Manager'den sıkıldım David Villa Sanchez yaptım. Alışamassam tekrar Football Manager. :)
Mad_Dragon benim de eskiden "MADDRAGON"du ama artık milletin "Mondi" demesinden bıktığım için geçen yaz başında "Mad" ve "Dragon"u ayırmam gerektiğine karar verdim :)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: crdsa maddi diyelim o zaman :) bu iğrenç espri için özür dilerim :o yok öyle değil. millet "MADDRAGON"u "MONDRAGON" sanıyordu :o
Zombie Ali Benim İlk Nickim ; * Zombie Ali'ydi ( Zombie HL'daki Adam Modelinin İsmiydi Taa 9-10 Yaşlarından Beri Onu Yazardım.Hâlâ da Yazarım :D) * JoGaBoNiTo35 * BlackEyedPeas35 * Michael Owen * Lingooln * Zombi3 Ali'ye Döndüm Tekrar :P