crdsa Daha önce böyle bir konu açılmış olabilir. Aradım ama bulamadım. **Kullanıcı adınızın yani nickinizin nereden geldiğinizi söyleyin.** crdsa : Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro (baş harfler)
doublefirat doublefırat double: çift, 2 kat , 2 misli anlamında fırat sa benim adım bu nicki 7 senedir kullanıyorum :D
Cristiano_7_17 Benim ki KRALofUNITED cunku her nerde olursa, online oyunlarda yada forumlarda KRAL yada KING, nicklerini kullanirim. bende Manchester United taraftari oldugum icin bi combinasyon yapim dedim bu cikti :D
Hqmi tss_hami=ilk önce ts_hami aldım aktivitasyon msjı gelmedi.bende yeniden üye olup tss_hami aldım.trabzonun ts 'si ve adım
Bart Simpson Bartman: The Simpsons daki Bart Simpson. Aslinda ElBarto koyacaktim ama verilmis:) ronaldo7_(Eski üye adim): Cristiano Ronaldo dur. Ve 7 ise forma numarasi.
Ayrton Senna Da Silva F1 efsanesi Ayrton Senna'nın tam adı. Yaşamı ve ölüm şeklinden etkilendiğim için bu ismi seçtim.
03Gs1905 03= Afyonkarahisar'ın Plaka kodu :) Gs= Galatasaray'lı olduğumu belirtmek için 1905= Galatasaray'ın kuruluş tarihi Hepsini toparlayınca bir gün alacağım arabanın plakası çıkıyor meydana 03 GS 1905 :D
FifaMen Fifa oyunlarını çok sevdiğim için aldım bu nicki. Fifa-Men(erkek,adam anlamında almıştım) Yani Fifa-Adam:)
Barrett **Bednam : Sagopa Kajmer'in mahlaslarından biri.."Bed" Farsça "kötü" demek.."Nam" da isim,ünvan anlamında..Yani adı kötüye çıkmış olan anlamına geliyor.. **
bandobras bandobras:JJR Tolkien Kitablarında geçen hobitlerin en uzunu...Bu nicki heryerde kullanıyorum ve sanırım 6 seneye yakın oldu...
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Fifa oyunlarını çok sevdiğim için aldım bu nicki. Fifa-Men(erkek,adam anlamında almıştım) Yani Fifa-Adam:) FifaMen = Fifa Adamlar :) Man: Adam Men: Adamlar Men çoğulu :D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva FifaMen = Fifa Adamlar :) Man: Adam Men: Adamlar Men çoğulu :D Farkındayım:D Napıyım olm 3 yıl önce İngiliceye kafam o kadar basıyodu,artık klasikleşti bu değiştiremem:D:P
Mad_Dragon Mad_Dragon: Çılgın Ejder Aslında çılgının başka karşılıkları da var ama "Mad" diğerlerinden daha değişik olduğu için seçtim. Mesela "Crazy_Dragon" deseydim çok klasik olurdu :)
Roy Keane RebelliousBoy=Asi Çocuk anlamında İngilizce,hem ekstantrik geldi hemde biraz asiyim:o bortu(eski nickim)=4.sınıfta okulda bana takılan bi lakap benimde hoşuma gitti ve 6 seneden beri bu nicki kullanırım.