petsi Arkadaşlar Yattara vaktini doldurdu ve şu an statusü considering citizenship. Daha ne kadar düşünecek 2 ay oldu. Türk yapmam için bir şey yapmam gerekli mi? Yardımcı olursanız sevinirim...
petsi Orjinal Mesajı Yazan: ey1994 fm data editör den yapabilirsin iyi de editörden datayı değiştirirsem save li oyun bozulmaz mı? Ben 1 yılımı doldurdum. Zaten editörden yapınca ne zevki kalıyor ki? adam 5 yılını doldurmuş ne bekliyor ki türk olmak için?
C.R7 arkadaşlar her 5 yılını dolduran futbolcu Türk vatandaşı olucak diye bir kural yok oyuncuya göre değişiyor oyuncu takım için büyük ise futbolcu ilk 11'de Türkde olmasam oynanıyorum diyor ve Türk vatandası olmuyor Türk vatandaşı olanlar Türkiyeyi sevdiklerinden Türk vatandası olmuyor örneğin aurelio Türk vatandaşı olmasaydı FB yollucaktı örneğin: Alex Türk vatandası olmaz... bunuda oyuna güzel yansıtmışlar....
berkdk neyi yansıtmıslar arkadasım other nationalities die bisey var dier uyruk yani hem brazilyalı hem türk olabilr yani ona bi zararı olmaz böle bisey yok yani gününü dolduran türk olr sen yinede bi personale gel gününü doldurmusmu ona bak
mustang17 takimda mutlu olmasi gerekiyo eger az maç oynatiyosan türk olmuyo mutsuz olursa geçmek istemiyo
mirach_06 Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 arkadaşlar her 5 yılını dolduran futbolcu Türk vatandaşı olucak diye bir kural yok oyuncuya göre değişiyor oyuncu takım için büyük ise futbolcu ilk 11'de Türkde olmasam oynanıyorum diyor ve Türk vatandası olmuyor Türk vatandaşı olanlar Türkiyeyi sevdiklerinden Türk vatandası olmuyor örneğin aurelio Türk vatandaşı olmasaydı FB yollucaktı örneğin: Alex Türk vatandası olmaz... bunuda oyuna güzel yansıtmışlar.... olurmu ya alex bende türk oldu hem de süper oldu :)