Dio Hudson Deplasman formasının sarı yerini daha sarı yap birde konu yanlıs yerde Edit:Formalar kaydedilmiyor..
rapboyz yahu :D formaya sağ tıklayın resmi farklı kaydet deyin o zaten C.master dan eklenecek formatta ve boyutta :)
rapboyz Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster Ellerine Sağlık Konu Yanlış Bir Yerde Değil Arkadaşlar Sağolasın Sende;) Yok daha önce yanlış yere açmıştım konuyu o yüzden:)
Dio Hudson Orjinal Mesajı Yazan: rapboyz yahu :D formaya sağ tıklayın resmi farklı kaydet deyin o zaten C.master dan eklenecek formatta ve boyutta :) Kardeş O kadarını biliyoruz..Sağ tıklayınca farklı kaydet olmuyor
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: Klaas Jan Huntelaar Kardeş O kadarını biliyoruz..Sağ tıklayınca farklı kaydet olmuyor Hayır Bende Resmi Farklı Kaydet Çıkıyor;)
rapboyz Orjinal Mesajı Yazan: esadowic kötü olmuş.çok hataların var kardeş olsun yinede sağol yorumun için hatalarımı düzeltirim bi dahakine