Benim bu aralar her içime doğan oluyo;FB derbisinde en az beraberlik alırız diyodum oldu, L.Kusen maçında yenileceğimizi düşünüyodum hezimet oldu,K.Paşa maçında da içimde negatif bi enerji vardı rezil olduk, ama hem FB,hem de BJK maçlarını kazanacağımızı hissediyorum.Eğer 2 maçı birden kazanamazsak Kalli benim için bitmiştir..Yaallah deyip göndermek düşer yönetime de.