Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C
2de bir yorum yazan yok mu deme bay gözkırpan.Yorumlar zamanla gelecektir.
Bnde katılıyorum..Ayrıca iyi gidiyosun ama hep aynı takımla çıkma değiştir biraz kadroyu çünkü İngilterede 3 günde 1 maç oluo ve oyuncular bi zaman sonra yorgunluk gösteriyolar;)