Şimdi ben face yapmayı 3-5 gün önce öğrendim en son denediğimi göstereyim dedim.İlk sorunum şimdi bu adam niye benzemedi.Resmi falanmı kötü seçtim.Bu adam güya Deivid olacaktı ama Ökkeş oldu.Yardımcı olursanız iyi olur.

Bir diğer sornumda herşeyi yapıyorum oyuna falan ekliyorum zdata falan oyunda görünmüyor.İşte onunda resimleri.Yanlız o texturede _87 yazıyodu İD i kendim girdim.


Gördüğünüz gibi .o uzantısını falan küçük harfle giriyorum ama olmuyor yinede