Ya arkadaşlar bn şimdi Pes 2008'i indircemde ya emin değilim sistemden o yüzden bi yardımcı olsanız iyi olur sistemim:
Pentium4 512 mb ram 128 nvidia geforce fx 5200 series kaldırırmı ya bu sistem sadece low'da kasmadan oynamak istiorum lowda yetr bana ya demo'yu rahatlıkla oynadımda ya hemde vista'da şimdi emn değilim işletimim xp oldu ama şimdi indirrsem kota boş yere gidr die korkuom ya o yüzdn