emany PES serilerinin patronu olan Seabass , Pes serilerinin geleceğiyle ilgili bazı bilgiler verdi. CVG sitesiyle yaptığı söyleşide Pes 2009'da seriye yeni özellikler ekleneceğini söyledi. Pes 2008'de Ps3 ve diğer Next-gen sistemlerin yapılarını incelediklerini ve bu öğrendiklerini Pes 2009'da kullanmak istediklerini söyledi. Gelecek versiyondaki oyuna bir çok yeni özellik eklediklerini ve şu anda oyunun yapım aşamasında olduğunu söyledi. Alıntı : Pc-Oyun.Net
a61 bize yaramazzzzzz gene tarlada oynarız seyircisiz oynarız bunu oynamak için oks yi kazanmam gerekiyo kazanırsam pcyi yenilicem ve de kazanacam gibi gözüküyo :):):):):)
mtc_0912 EA sports bu sene fıfa08 ile konamiyi epey zorladı fakat bu durum konami nin ps3 teknolojisini yeterince ciddiye almamasından kaynaklandı 2009 da yine kapışacak görüdüğü üzere iki firma ve tahminim bu sefer açık ara konami alacak tahtı...!
AmAstasiA kimin daha iyi olduğunu bilmiyorum ama konami gerçekten fifaya göre daha gerçekçi oyun yapıyo fifa 08de penaltı noktssına gelmedn gol atamıyosun adam gibi kaleler küçücük şutlar yüz metre yukarı gidiyo bence pes daha iyi
_DiSsMaKeR_ pes 2009 da pes fifpro yuda alıomuş yanı tsl gelcekmiş ben mycf de okudum Bide nextgen war ooooff süper olcak pesss
efekarahanli fifa dan hiç bi şey olmaz bi şey yapamazlar onlar yine konami götürür işi yine en son ne zaman fifa oynadıımı hatırlamıyorum gittikçe iirençleşiyo zaten fifa. konami daa ii
habahaba fifa mifa hikaye en iisi pes hep oynuorum süpperrr ______________________________________________________ Ben 10 Yaşındayım