lowlander24 Arkadaşlar mrb. bayadır uğraşıyorum ve forumu didikliyorum ama bulamadım çözüm yolunu. indirdiğim patch leri bi türlü aktif edemiorm oyunda. en son uğraşım logolar. bir türlü gerçek takım logolarına döndüremiorm oyunu... yardımcı olurmusunuz?