Battousai Pes 2008 oyununda çıkardığımız klasik oyuncuları, editlediğimiz herhangi bir takıma transfer etmek istiyorum ama nasıl yapacağımı çözebilmiş değilim. Yardımcı olabilirmisiniz lütfen?