Schalke takımının basındayım.ligin 10. haftasında takımın basına gectim.takım berbattı 15. sırada.bi umutla aldılar beni:D takımla su anda 22. haftadayım takım 14. :D ama acayip olan su.uefa kupasında ceyrek finalden cıktım.almanya kupasında da yarı finaldeyim.uefa ve almanya kupası maclarında takım canlanıyor önüne geleni yıkıyor.ama lige gelince ne oluyosa hersey tersine gidiyor.ve coğu haftalarda 1-0 önde götürürken hep ben atak yaparken son 5 dk da kac kere gol yedim berabere bitti.taktikler mi değiştirmedim antreman programı mı değişmedi neler oldu neler.ayrıca forvetlerim de gayet iyi.tomasson 19 bitiricilikle cıkıyor kondisyonu muhtesem olarak maca cıkıyor ama tık yok.asamoah 2-3 adamı sevmiyor falan. her oyuncu takımın basarısız olabileceğini düşünüyor yorumlarında.formlarda gayet iyi futbolcularda her maca 94 üstü cıkıyorum.ama lige gelince yok yani bir seyler oluyor:D almanya kupasında aynı kadroyla werder i 3-1 yendim ligde 4-2 yenildim 1 hafta sonra.aynı kadro aynı formla.nedir anlamadım.öneriniz ne olabilir ?