Şahsen herhangi bir yama yüklememeni öneririm..
En fazla bir lisans sorununu halleden iyi bir option file olabilir.Fazlası oyunda yavaşlamalara neden olacaktır.Özellike kitserver, oyunda akıcılığı etkileyebiliyor.Şunu unutma, her zaman oyunu olabildiğince az eklenti ile ya da yamasız oynaması en iyisidir.