himan Evet arkadaşlar milli takımımız için 2 tane basit bir pankart yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim... umarım beğenirsiniz creation master veya monkeydragon ile eklenir. Türkiye ID Numarası: 1365
himan Orjinal Mesajı Yazan: arikanu141 bencede güzel olmuşta siyah olmamış... terörü kınamak amacıyla bayrağı siyah yaptım...
BLACK EAGLE5 BEN DE KESİNLİKLE GÖRMEDİM ŞEHİTLERİMİZİN KANINI TEMSİL EDEN AY YILDIMIZI KLÜTFEN BOZMAYALIM TERÖRÜ BAŞKA ŞEKLİDE LANETLEYEBİLİRİZ LÜTFEN BAYRAĞIMIZI DÜZELTELİM
gurKan. terörü lanetlemeyi iyi düşünmüşsün ama bizim şehitlerimizin kanından daha ii başka hiçbişi terörü lanetleyemez adamlar o kutsal kanı bayrağımızdan silmek için şehit ediyorlar askerlerimizi Kusura bakma ben rahatsız oldum ve birazcık oynamalarda bulundum senden özür dilerim
BLACK EAGLE5 çok güzel yapmışsın kardeşim sözlerinde de çok haklısın helal olsun ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ!!!