ysfgs EURO 2008 yaklaşırken herkes gözünü bu turnuvanın oyunlarına dikti, acaba PES bu turnuvanın oyununu yapacak mı? bilginiz varsa lütfen söylermisiniz.
alpachino88 Valla ea sports kesin çıkartırda aynı euro 2004 oyununu piyasaya çıkardığı gibi ama konamide yaparmı meçhul yaparsada güzel olur.
Mad_Dragon KONAMI yapmaz ama büyük bir ihtimalle GamingAccess, PES 2008 üstüne bir Euro 2008 yaması yapacak...
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: ysfgs demosunu çıkartırlarmı acaba? Demo Zaten yapılan bir oyunun Tanıtımıdır(dediğim yanlışta olabilir) Yani Oyun yoksa demoda yok :)
hhyx euro 2008 avrupa turnuvası değilmi .açın pes 2008 turnuva modunu seçin tüm avrupa ülkelerini, eleme usulunü lig ve eleme yapın .tamam işte idare edin gitsin.:)