djkenan dostlar laptop ta oynamaya çalışıyorum tsl2008 yamasında bende kitserverda install diyince pes2008.exe (yani üstteki) 7 de 7 succes diyo ama setting.exe de (yani alttaki) 7 de 1 yüklendi gösteriyo ve oyuna girince formalar yüklenmemiş oluyo nsl neden oluyor bilen varmı
bilen1903 BENDE MASAÜSTÜNDE BU SORUNU YAŞIYORUM.Bİ YARDIMSI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.TAKIMLARIN İSMİ VAR AMA FORMALAR YOK.
xbilinmezy laptopta kitserver kullanımı : 1.kendi formanı ayarlar 2.rakip takım formasını ayarlar 3. kendi kalecinin formasını ayarlar 4.rakip kaleci formasını ayarlar home: duşu ile top ve sdat ayarlarını yapa bilirsin balls: 0 ile digişe bilirsiniz