myraven arkadaşlar oyunu açmak istediğimde her zaman hata veriyor açılmıyor ta ki 2. yada 3. kez açmayı denediğimde açılıyor neden olabilir acaba buli patch ile evo-web 3.0 GDBli kitserver yüklü yardımlarınızı bekliyorum