hasan_oguz medium ve high seçeneklerini seçemiyorum izn vermiyor nasıl seçeceğim veya çim yaması yüklesem olurmu aynı çim lerde oynamak çooook sıkıcı yaaaawww lütfen çare
Dejavoo **ya ekran kartını değiştiriceksin yada lowda oynucksın keşke medium yetseydi ya bnm kide high'ya yetmio:D**
bulkane Arkadaşım "linki koyar mısın buraya" diye hazırdan isteyeceğine PES2008 Yamaları bölümünde ufak bir arama yapsan rahatlıla bulabilirain.Haydi forumda olmasa neyse.. Sadece biraz araştırma..