teşekürler yardımınız için işin garibi ben ekran kartsız oynuyorum nasıl oynuyorum ben anlamadım rem:512 işlemci:2,66 donma sorunu yok siyahlık sorunu yok.tek yaptığım ctrl-alt-delete yapıp işlemlerden bütün çalışan prg kaldırıp ant-virüs dahil ondan sonra pes2008 açıyorum spesifik özelliğin yok diye bir hata geliyor ben yok say diyorum 10 sn sonra oyun açılıyor.bazı ekran kartlarında aynı çimlerde oynanıyorsa benim şikayet etmemem lazım.ucuz etin yahnisi misali