.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Şu şekilde 1-Öncelikle Kariyerinin açtığında sayfa linkini kopyala 2-Sonra İmza düzenleme yerine gel 3-Sonra hangi başlığı yazacaksan yaz ( Örn Real Kariyerim ) 4-Sonra yazdığın başlığın tamamını mouseyle işaretle 5-Sonra mesaj yazma yerinin üstünde dünya resmi var ona tıkla 6-Sonra sayfa linkini oraya yapıştır çok tşkler saol
Ottoman Bir şey değil. Bu arada **Kaka dan ses yok oynatıyomusun. Benim bildiğim Kaka** en azından bir gol atardı
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Bir şey değil. Bu arada Kaka dan ses yok oynatıyomusun. Benim bildiğim Kaka en azından bir gol atardı transfer dönemi gelmedi:Dşu zaman gelecek diyo oyun ama gelecek:D
.NecromanceR. Güzel bir sonuç daha!!Ligde de dolu dizgin gidiyoruzz!! Gabriel Heinze'yi sol açıkta oynattım verili oldu;)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ ben istedim Real Madrid te 127M istediler :) offfff o kadar para vermem beennn:)yerine adam mı yoqq!!
yasinmutti bn kaka yı 70 mılyon dolara aldm wlla chelsea ye adam cosuyo ya 20 gol 20 assıt yaptı:p yane cok memnunum kaka dan bnce deger
.NecromanceR. ikiniz de saolun sizden başka kimse yok forumda herhalde kimsenin bi yorum yazdığı yok saolun
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ ikiniz de saolun sizden başka kimse yok forumda herhalde kimsenin bi yorum yazdığı yok saolun eyw
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ ikiniz de saolun sizden başka kimse yok forumda herhalde kimsenin bi yorum yazdığı yok saolun eyw aynen bu arada Kaka yı bende almıştım ama pek memnun olmadım.
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ ikiniz de saolun sizden başka kimse yok forumda herhalde kimsenin bi yorum yazdığı yok saolun teşekkürr