_extinction_ Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Kariyerinde başarılar..Kerlonun yerine Lulinha,Diego yada başka biri olabilirdi.. diego:D :D:D:D:D o süper bi yetenek , her takıma müthiş gider bence
Mert__ **şakamısın arkadasım ..:D**neyse arkadaslar bence transfer politikan dogru real madrid gibi bi yıldızlar topluluguna daha ne yıldız katcaksın ki genclerle toparlamak daha mantıklı bana kalsa transferede gerek yoqdaa neys..
tosba91 bozuntuya vermiyo:D:D politika bencede doğru yanlız 2-3 tane kardeş takım açıp daha ucuza maal edeceğin oyuncular toplasan daha ii olurdu mesela teemu turunen,stefan mardare,sergey kislyak,doudin,afanasiev vs gibi
Ottoman Eee bir arkadaş demiştiki **" Ne anlıyorsunuz büyük takımları yönetmekten; adamları koyun oynuyorlar zaten ."** İşte bu kadar kolay olmuyor. Kardeş sana tavsiyem mutlaka tek forvet oyna;)
.NecromanceR. ok söledikini uygulayacagım:)yeni bir transfer daha var werder bremen den bilin kim bu ünlü futbolcu
.NecromanceR. evett neyse yeni transferim geliyorr geliyorrr!!!! yeni transfer Werder bremen'in genç oyuncusu Carlos ALbertooo