.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti breno profılınde ss ını atsna daha ıyı olur:) hemenn;)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Sana tavsiyem oyuncu profilinde rakamlarla gösterimi seç;) o nasıl yapılıyor?
Ottoman Ayarlara gir oyunda Display&sound ayarlarına gir orda sağ da use graipihc attribute felan var o seçeneği kaldır
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ BRENO: eger rakamsal seklı yaptıysan brenoyu rakmsal ozelluklerını atsna