Inanc58 pankartlara kırışıklık eklemene hiç gerek yok. daha kaliteli görünüm istiyorsan bununla uğraşma. ama yine de sen bilirsin.
arikanu141 Orjinal Mesajı Yazan: Inanc58 pankartlara kırışıklık eklemene hiç gerek yok. daha kaliteli görünüm istiyorsan bununla uğraşma. ama yine de sen bilirsin. daha kaliteli olması başka ne yapabilirim...