Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5
eline sağlık kardeşim tsl 14 stadyum ve euro2008 yamaları ile uyumlumudur?
ben de gold yaması var üstüne kurduğumda maç açmadı ama zaten goldu da silicem scn ile futbol ateşini bekliorm.Onlar çıkana kadar sadece bu transferi kullanıcam.Başka bir yamanın üstüne kurduğumda yani çalışmıor ama güzel.