fifa 2008 oynadığımdan beri donma problemini bir türlü aşamadım..genellikle atak yaptığın zaman 3-5 sn lik donmalar oluyor daha sonra normale dönüyor..grafik ayarlarını düşürdüm aynı yükselttim yine aynı..sistem kaldırmıyor desem bu oyun için gayet yeterli bir sistemim var..yaklaşık 40-50 fps alıyorum..sanırım aynı sorun birçok kişide de varmış..bu sorunu aşmak için neler yapmak gerekiyor?
AMD Athlon 1.8 GHZ işlemci
ati x1600 256 MB graphic card
2 GB ram