met_he Arkadaşlar 2016 yılındatım daha önceden transfer yapıyordum ama iki sezondur yapamıyorum 'transferşartlarınız nedeniyle transfer gerçekleşemiyor' diyor.Yardım ederseniz sevinirim
mttzn met_ha arkdaşım sözleşme yeniledikten sonra bir sebebten dolayı transfer yapmıyoruz 1 yıl veya 2 yıl boyunca bunun sebebini bene merak ediyorum elindeki kadryla yetineceksin artık. bu arada bunun sebebini bilen varsa yardım etsin arkadaşımıza ...
met_he anladım saol yardımcı olduğun için bende uyuz oldum yeniden başladım oyuna zaten:) sen saol yinede...