merhaba arkadaşlar,
kupa patchini indirdim, importladım. ama oyun içinde bulamıyorum. ya ben yamayı yükleymedim ya da nedir acaba???
acaba şampiyonlar ligi sadece master ligde mi oynanıyor? KONOMİ CUP içine atılamıyor mu yama?
cevaplar için şimdiden teşekkürler