mrb arkadaşlar yoldan geçiyordum slm vereyim dedim s.a nasılsınız arkadaşlar bu arada sorum var biz neden türkiyeyi için formalar yapmiyoz biz neden duruyoruz biz neden çalışmıyoruz biz neden avrupaya meydan okumuyoz bunu soruyorum herkez eline mause alsa grafikler yapsa olmazmı burda çok kişi var süperlige takılmış ama o geçici biz isviçreye gidiyoz türkler gidiyor hepimiz gidiyoz olumpiyat stadyumu bile yapmamışız nasıl biriyiz arkadaşlar yabancıların stadları var bizim atatürk olimpiyat stadyumu yok hellal olsun arkadaşlar herkez mause alsa çok işler yaparsınız neyse türkiye euro 2008 gidiyor ama olimpiyatsız hayret 87\5 istanbul bana katılan evet desin dursun