Arkadaşlar bn menejer modda Chelsea'nin menejerliğini yapıorum.2 . sezona girmeye yakın İngiltere Lig Kupasında Manchester United'la karşılaştım maçın 65 dk.sında çok acaip bi sorunlar karşılaştım

Böle saçma bi olayda oyuncular yoktu kaleciyi açtım ve yanlışlıkla adamın ayağına kaydım ve kırmızı kart yedim:D sonrada kaleye Ballack'ı aldım:D
Bzn resimler gözükmüyoda adresi veriyim bakn:)
http://resimupload.com/ds559898890_cok_acaip__D.html