arkadaşlar lise 1 ye gidiyorum matematik hocamız ilk dönem evde yapın die yaprak sorular verdi ben hepsini yaptım 1 soruyu yapamadım ders başlamadan önce hemen sordum hoca otur yerine herkese anlatarak yapım dedi yapmaya başlatı ders bitecek daha sonuçu bulamadı en sonunda sonuç buldu oda şıklarda yoktu hocam şıklarda öyle sonuç yok dedim o sırada zil çaldı hoca oğlum zil çaldı sizi tutmayım dedi hemn çıktı gitti biz bir gülmeye başlatık ama hocanın o şuratını hayatta unutamam , domatesden bile kırmızıydı... gittim başka matematik hocasına hoca 2 dkdan yaptı...
sizin varsa sizde anlatın...