RaptiyeRapRap Fifa 08 de bi turnuva yapalım istiyorum bütün forumları(başlıklara) baktım pek bişey bulamadım gelmek isteyen varsa msn adresim:berkaysezer67@hotmail.com bekliyorum....:cool:
Cr9 yaw şu online oynamayı yapamasım bi türlü ya bi kere yaptım ama adam şut çekiyo sonra bi bakıyoz top ağlarda görüntü öle oluyo anlamadım bi anlat yapararım gelirim yani turnuvaya ok